Nyhetsbrev 2024:1

Nu är vi gång igen med ett nytt år och nya vinster!

Årsmöte
Årsmöte och medlemslotteriet genomförs på kvällstid i Karolinska gymnasiets aula torsdagen 21 mars 2024.
Vi återkommer förstås med mycket mer information när vi närmar oss årsmötet/medlemlotteriet. Och en vinnarlista…
Motioner
Om du har förslag på förbättringar för konstklubbens verksamhet, så tar vi gärna emot din motion, senast 1 mars. Du skickar den enklast till mifkonstklubb@orebro.se
MIF-avgiften
Du som har betalat din årsavgift på 70 kr till MIF personalförening senast 1 mars har möjlighet att delta i vårens medlemslotteri. Du måste ju vara medlem i både moderorganisationen MIF och i konstklubben. Osäker? Kolla på Cardskipper!

Värva nya medlemmar
Nya medlemmar är en viktig och vital del för vår konstklubbs utveckling. Du som värvar nya medlemmar under året deltar i ett speciellt värvarlotteri vid höstens medlemsmöte. En ny värvarmedlem är en lott i värvarlotteriet med fina vinster. Värvningen är enkel: Skicka ett mejl till mifkonstklubb@orebro.se. Ange ditt eget namn samt namn, arbetsplats, mejladress och personnummer (för bankavdrag) på den person du värvar, så tar vi kontakt med den nya medlemmen.

Vänliga hälsningar från oss i styrelsen.