Medlem

Konstklubben vänder sig till anställda i Örebro kommun och syftet är att sprida intresse och kunskap om konst, konsthantverk och design.

Medlemsavgiften är 40 kronor/månad. Avgiften kan dras direkt från lönen, enkelt och smidigt, men du kan också göra egen inbetalning för halv– eller helår.

Vill du bli medlem så är du välkommen att anmäla dig via formuläret på höger sida.

Medlemskap i konstklubben förutsätter även ett medlemskap i MIF´s personalförening till en årsavgift på 70 kr.

Som pensionär är du välkommen att fortsätta ditt medlemskap i konstklubben. För att ditt medlemskap ska löpa på behöver du göra en egen inbetalning via plusgirokonto 96 11 28-6.

Att du får skriftlig information via mejl är ett bevis på att du är medlem. Förr var det svårare att hålla ordning på medlemsregistret men idag är det digitalt och ständigt uppdaterat. ”Ingen faller bort eller hänger felaktigt kvar”.