Nyhetsbrev 2024:2

Torsdagen 21 mars är det dags för klubbens årsmöte med det efterlängtade lotteriet.

Kära medlemmar!

Vi är glada att meddela att vinnarna i det stora lotteriet nu är dragna, och du kan hitta dem i den vinnarlista som är skickat till din mejladress. Som vanligt ber vi er att hjälpa oss att gratulera vinnarna ni känner, eftersom det ibland kan hända att några missar att de har vunnit.

Om du råkar vara en av de lyckliga vinnarna vill vi gärna få en bekräftelse på att du kommer att närvara för att hämta din vinst. Om du inte kan närvara kan du be ett ombud närvara eller be styrelsen att välja ut en vinst åt dig. Vänligen mejla oss på mifkonstklubb@orebro.se senast den 10 mars.

Vi vill också särskilt välkomna våra nya medlemmar till mötet. Hittills under 2024 har vi fått 14 nya medlemmar! Våra värvningskampanjer ger alltså fina resultat och på höstens medlemsmöte kommer vi som vanligt att dela ut flera värvarvinster.

Glöm inte att du kan se alla vinster här på vår hemsida. Det totala värdet på vårens lotteri är 223 478 kr. Vinnarna i närvarolotteriet kommer att lottas fram under mötet. Vi ser fram emot att träffa er alla på årsmötet och dela denna glädjefyllda stund tillsammans. Allt du behöver veta om tid och plats finns i kallelsen till årsmötet som du fick de sista dagarna i februari, där finns också alla årsmöteshandlingar. Vinstlista och vinnarlista mejlades ut den 3 mars 2024.

Ps: Vårens konstresa gör vi lördagen 4 maj och bussen går norrut, mot vårt eget vackra Bergslagen. Brev med mer information kommer från styrelsens researrangörer.

Hjärtliga hälsningar från hela styrelsen i konstklubben