Nyhetsbrev 2023:1

Kort, snabb och viktig information till alla konstvänner

Årsmöte
Årsmöte och medlemslotteriet genomförs på kvällstid i Karolinska gymnasiets aula tisdagen den 21 mars 2023.

Motioner
Om du har förslag på förbättringar för konstklubbens verksamhet, så tar vi gärna emot din motion senast1mars. Du skickar den enklast till mifkonstklubb@orebro.se

MIF-avgiften
Du som betalar din årsavgift på 60 kr till MIF personalförening senast 28/2 har möjlighet att delta i vårens medlemslotteri.

Värva nya medlemmar
Nya medlemmar är en viktig och vital del för vår konstklubbs utveckling. Du som värvar nya medlemmar under året deltar i ett speciellt värvarlotteri vid höstens medlemsmöte. En ny värvarmedlem är en lott i värvarlotteriet med fina vinster. Värvningen är enkel: Skicka ett mejl till mifkonstklubb@orebro.se. Ange ditt eget namn samt namn, arbetsplats, mejladress och personnummer (för bankavdrag) på den person du värvar, så tar vi kontakt med den nya medlemmen.

Vi återkommer förstås med mycket mer information när vi närmar oss årsmötet/medlemlotteriet. Och en vinnarlista…

Vänliga hälsningar från styrelsen för konstklubben