Nyhetsbrev 2023:2

Till våra medlemmar!
Tisdagen 21 mars är det dags för klubbens årsmöte med tillhörande lotteri.

Vinnarna i det stora lotteriet hittar du i den bifogade vinnarlistan och som vanligt vill vi gärna ha hjälp av er att gratulera dem ni känner, det finns faktiskt de som inte upptäcker att de har vunnit.

Om just du har haft den stora glädjen att vinna så vill vi få en bekräftelse på att du kommer och hämtar din vinst. Du kan också skicka ett ombud eller be styrelsen välja om du inte alls har möjlighet att komma. Mejla till mifkonstklubb@orebro.se senast 10 mars.

Speciellt vill vi hälsa våra nya medlemmar välkomna till mötet. Värvningskampanjerna ger resultat och på medlemsmötet i höst delar vi som vanligt ut flera värvarvinster.

Tider, lokal och årsmöteshandlingarna finns i utskickat mejl. I verksamhetsberättelsen kan du
se vad vi styrelsen har jobbat med under det förra året. Du kan se alla vinster här på hemsidan, värdet på vårens lotteri är hela 112 889 kr. Vinnarna i närvarolotteriet lottas fram på mötet.

Varmt välkomna önskar styrelsen