Nyhetsbrev 2023:4

Bästa konstklubbsmedlemmar!
Den 7 november är det dags för höstens medlemsmöte och lotteri!

Vi har dragit 40 ordinarie vinnarna bland dem av er som har betalat årsavgiften till Konstklubben och MIF´s Personalförening. Ett stort grattis om du finns med i den bifogade vinnarlistan! Meddela oss senast söndagen 29 oktober att du kommer. Om du inte har möjlighet att komma till mötet, kan du utse ett ombud eller be styrelsen välja, meddela oss innan. På vår hemsida finns det bilder på alla vinster.

Om du känner någon av vinnarna så hjälp oss gärna genom att sända ett grattis, ibland missar våra vinnare att de har vunnit.

Vinster som inte hämtas ut av vinnaren går direkt över till närvarolotteriet.

Vi har också lottat fram fyra vinnare bland våra värvare:

1: a pris Anneli Ljungberg

2: a pris Mia Hultman Isaksson

3:e pris Martha Liw

4:e pris Anna Lönnberg

Ni är varmt välkomna till mötet och väljer i turordning bland de fyra värvarvinsterna.

Det totala värdet för höstens lotteri är 110 220 kr till 54 vinnare!

Program för tisdagen 7 november

Entré: Karolinska gymnasiet, endast dörren ut mot Olaigatan är upplåst.

Kl. 17.30 öppnas dörren för mingel med snittar och möjlighet att titta på konsten.

Kl. 18.30 låser vi dörren och strax därefter börjar keramikern Kajsa Källérus berätta om sitt arbete och om Konsthantverkarna i Örebro.

Efter det startar vinnarnas val av konst och sist kommer närvarolotteriet där vi lottar fram tio vinnare av närvarande medlemmar.

Varmt välkommen hälsar Konstklubbens styrelse